مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 04:452020-10-21سياسي

عملکرد استان ایلام در حوزه اقتصادی مطلوب است


با وجود شرایط موجود عملکرد استان ایلام، ظرف سه سال گذشته در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی با فاصله در کشور اول بوده است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: با وجود شرایط موجود عملکرد استان ایلام، ظرف سه سال گذشته در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی با فاصله در کشور اول بوده است.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان، ضمن تشکر از زحمات و تلاش های دستگاه های اجرایی در حوزه های مختلف، اظهار کرد: در مجموع دستگاه های اجرایی استان عملکرد خوب و موفقی داشته اند اما برخی از ادارات ما از جمله استانداری در مستندسازی و ارائه گزارشات ضعیف عمل کرده اند.

وی با بیان اینکه که مدیرانی که در ارائه مستندات کوتاهی کرده اند در حق خود و استان ظلم کرده اند، گفت: این در حالی است که عملکرد برخی از این ادارات نمونه بوده است اما در ارزیابی نمره ضعیف گرفته است که در اینجا دو مطلب قابل طرح است و آن اینکه یا مدیران و کارشناسان مربوطه مستندات لازم را ارائه نداده اند یا در ارزیابی هایی که انجام شده (درون استانی) در حق آن ادارات اجحاف شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: برخی ادارات ما در عملکرد ضعیف هستند اما در گزارش دهی و ارائه مستندات قوی عمل کرده اند و برعکس اداراتی نیز داریم عملکرد بسیار خوبی دارند اما در ارائه گزارش ضعیف هستند که این وضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد استان ایلام در حوزه اقتصادی مطلوب است

عملکرد استان ایلام در حوزه اقتصادی مطلوب است