مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 04:452020-10-21سياسي

چه بر سر مجسمه های این شهر می آید؟


طی روزهای اخیر خبرهایی از سرقت و یا شکسته شدن مجسمه های شهری در تبریز در فضای مجازی منتشر و سوال هایی در مورد چرایی آن در ذهن شهروندان ایجاد شد که سرقت مجسمه های کودکان از پارک صدف تبریز از جمله آن است.

- مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در گفت وگو با ایسنا، با تایید سرقت یکی از مجسمه های کودکان در پارک صدف تبریز، اظهار کرد: متاسفانه یکی از مجسمه های کودکان در این پارک به سرقت رفته است.

مسعود برزگر جلالی با بیان این که باید ماجرای دقیق این سرقت و جزییات را از شهرداری منطقه مربوطه جویا شد، چراکه در محدوده ی شهرداری های مناطق قرار دارد، ادامه داد: متاسفانه با بدتر شدن اوضاع اقتصادی شاهد این اتفاقات هستیم.

این مجسمه ها دارای پایه های فلزی و رویه فایبر گلاس بودند.

وی به ماجرای کنده شدن انگشتان مجسمه های تکم چی نیز اشاره کرد و افزود: این اقدامات نیز توسط افراد مریض الاحوال انجام شده و نمی دانیم به چه علتی این کارها را انجام می دهند.

وی در پاسخ به این که آیا نظارت و تمهیدات خاصی در رابطه با مراقبت از مجسمه های شهری در مقابل با چنین اتفاقاتی وجود دارد یا خیر، اظهار کرد: در این صورت باید در کنار هر مجمسه یک نگهبان بگذاریم! همه باید مراقب آثار هنری سطح شهر باشیم هنرمند مجسمه ساز تبریزی و خالق مجسمه های کودکان در پار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه بر سر مجسمه های این شهر می آید؟

چه بر سر مجسمه های این شهر می آید؟