مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 04:352020-10-21ورزشي

حدادی باید اسپانسر بگیرد و از سفره فقیر دوومیدانی خرج نکند


پیشکسوت دوومیدانی معتقد است احسان حدادی باید همچون بسیاری از ورزشکاران جهان برای خود اسپانسر بگیرد چون میزان بودجه فدراسیون دوومیدانی محدود است.

- پیشکسوت دوومیدانی معتقد است احسان حدادی باید همچون بسیاری از ورزشکاران جهان برای خود اسپانسر بگیرد چون میزان بودجه فدراسیون دوومیدانی محدود است.

روح الله گلستانی، در گفت وگو با ایسنا به وضعیت دوومیدانی ایران اشاره و بیان کرد: برای اداره دوومیدانی باید از خردجمعی استفاده شود و خودمحوری از بین برود.

این رشته به دو چیز نیاز دارد؛ اول اینکه جایگاه ها مشخص شود و هر کسی در جایگاه خود قرار بگیرد، یعنی وقتی دوره قهرمانی کسی تمام می شود، سریع وارد سیستم آموزش نشود؛ من وقتی قهرمانی را کنار گذاشتم به یک باره که مربی نشدم بلکه ابتدا به صورت مبتدی و در سطح استان کار کردم و به تدریج با تربیت شاگردانم به اینجا رسیدم.

فدراسیون قبلا خردمندان را به دلیل اینکه امکانات می خواستند، کنار گذاشت و قهرمانان را به سرعت وارد سیستم آموزش کرد که همین موضوع باعث از دست رفتن جایگاه های آسیایی ایران در دوهای نیمه استقامت و استقامت شد.

او در ادامه افزود: موضوع دوم تامین مربیان و ورزشکاران است، یعنی کسانی که ارتقاء پیدا کرده اند دیگر نباید خودشان هزینه کنند بلکه باید مورد حمایت فدراسیون قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادی باید اسپانسر بگیرد و از سفره فقیر دوومیدانی خرج نکند

حدادی باید اسپانسر بگیرد و از سفره فقیر دوومیدانی خرج نکند