مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 23:202020-10-20سياسي

معوقات پاکبانان سورشجانی پرداخت می شود/ قول فرماندار برای حل مشکل


طی چند روز گذشته چند نفر از پاکبان های سورشجان با ارسال پیامی به کانال خبرگزاری فارس نسبت به عدم پرداخت حقوق چندماهه خود اعتراض کردند و خواستار پیگیری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، طی چند روز گذشته چند نفر از پاکبان های سورشجان با ارسال پیامی به کانال خبرگزاری فارس نسبت به عدم پرداخت نشدن حقوق چندماهه خود اعتراض کردند و خواستار پیگیری شدند.

از این رو خبرنگار خبرگزاری فارس از طریق شورای شهر، شهرداری و فرمانداری پیگیر این موضوع شد.

قرداد با شرکت پیمانکاری لغو  و قرداد با شرکت جدید منعقد شده/خدمات شهری بدون هیچ مشکلی ادامه دارد سرپرست شهرداری سورشجان گفت: شهرداری امور نظافت شهر سورشجان را با برگزاری یک مناقصه البته با قیمت پایین به یک شرکت پیمانکاری واگذار می کند، اکرم چراغپور ادامه داد: از زمان عقد قرارداد تاکنون 3 تا 40 مورد شکایت در خصوص عدم انجام تعهدات به شهرداری ارسال شده است و یک تنش با نیروها هم به وجود آمد که همین موضوع سبب می شد تا پاکبان ها وظایف خود را به درستی انجام ندهند و حقوق ها به درستی پرداخت نمی شد.

وی با بیان اینکه شهرداری تمام تعهدات و صورت های مالی شرکت پیمانکاری را پرداخت کرده است، افزود: از ابتدای قرارداد، شرکت دارای 24 نیرو با یک مبلغ مشخص بود که تنها می توانست ماهیانه دو میلیون تومان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معوقات پاکبانان سورشجانی پرداخت می شود/ قول فرماندار برای حل مشکل

معوقات پاکبانان سورشجانی پرداخت می شود/ قول فرماندار برای حل مشکل