مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 23:052020-10-20اجتماعي

کاهش 47 درصدی تصادفات برون شهری در استان سمنان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، گفت: تصادفات درون شهری منجر به فوت در شهرهای استان سمنان از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه، نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 47 درصدی و تصادفات برون شهری نیز با کاهش 25 درصدی همراه بوده است.

- منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه مشترک شورای هماهنگی ترافیک و کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه های استان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد و خاطره شهدای والامقام این مجموعه، با اشاره به اقدامات بسیار مطلوب و ارزنده عوامل و نیروهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی در استان اظهار کرد: کاهش تلفات جاده ای در استان یکی از دستاوردهای نیروی انتظامی استان در سال جاری است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره حامی امنیت و آسایش مردم و ناجی آنها در مواقع بحران است، گفت: تلاش در جهت کاهش تصادفات منجر به فوت نیز یکی از اقدامات و مولفه های تامین امنیت و همچنین سلامت مردم استان است.

فخری تصریح کرد:اگر بتوانیم با اقدامات موثر و آسیب شناسی مناسب و اصلاح نقاط حادثه خیز، از تعداد نقاط خطر آفرین راه های درون و برون شهری بکاهیم، در ادامه می توان شاهد کاهش تصادفات منجر به فوت و حفظ جان و سلامت مردم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 47 درصدی تصادفات برون شهری در استان سمنان

کاهش 47 درصدی تصادفات برون شهری در استان سمنان