مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 21:552020-10-20اقتصادي

تولیدات کشاورزی دستخوش نوسانات ارز و بازی های سیاسی قرار گرفته است


مشاور وزیر و مدیرکل امور استان های وزارت جهاد کشاورزی گفت: تولیدات کشاورزی دستخوش نوسانات ارز و بازی های سیاسی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدرضا قدسی در بازدید از سایت 23 هکتاری گلخانه صادق آباد دهگلان که با همراهی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار دهگلان و مدیر جهاد کشاورزی دهگلان انجام شد اظهار کرد: متاسفانه امروز نوسانات ارزی و بازی های سیاسی به عنوان یک مشکل بزرگ که توسط افرادی در داخل و خارج هدایت می شود  آرامش را از مردم گرفته و قصد ندارند کمک کنند تا تولید ما به یک ثبات پایدار برسد.

  وی افزود: در این شرایط سخت و تحریم های ظالمانه که در استان و کشور ایجاد شده، تولید در  استان های مرزی کردستان، خوزستان، سیستان وبلوچستان و آذربایجان غربی بسیار مهم است چرا که دشمنان ما در آنسوی مرزها همیشه به آنها چشم طمع داشته اند اما غیورمردان اجازه تجاوز به این خاک را به آنها نداده اند.

  مدیرکل امور استان های وزارت جهاد کشاورزی گفت: پیشینه و تاریخ ایران بیانگر اصالت استان های کشورمان است اما دشمنان تحمل ثبات و آرامش در کشور ما را ندارند و تلاش می کنند تا جلو رشد تولیدات و خاصتا محصولات کشاورزی را بگیرند تا از استقلال ما جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات کشاورزی دستخوش نوسانات ارز و بازی های سیاسی قرار گرفته است

تولیدات کشاورزی دستخوش نوسانات ارز و بازی های سیاسی قرار گرفته است