مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 21:552020-10-20بين الملل

تشدید تحریم های آمریکا علیه پیمانکاران خط لوله گازی روسیه


وزارت خارجه آمریکا با تشدید تحریمها علیه خط لوله گاز طبیعی نورد استریم 2، به شرکتهایی که در کار نصب نهایی این پروژه مشارکت دارند 30 روز مهلت داد تا به فعالیتشان خاتمه دهند در غیر این صورت با مجازات روبرو خواهند شد.

- وزارت خارجه آمریکا با تشدید تحریمها علیه خط لوله گاز طبیعی نورد استریم 2، به شرکتهایی که در کار نصب نهایی این پروژه مشارکت دارند 30 روز مهلت داد تا به فعالیتشان خاتمه دهند در غیر این صورت با مجازات روبرو خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دستورالعمل جدید تفسیر وزارت خارجه آمریکا از قانون 2019 حمایت از امنیت انرژی اروپا را بسط می دهد.

این قانون کشتیهایی که کار احداث لوله های پروژه خط لوله نورد استریم 2، خط لوله ترک استریم یا هر پروژه جایگزینی در بستر دریا را انجام می دهند هدف می گیرد.

شرکتهایی که تسهیلاتی برای ارتقا یا نصب تجهیزات برای این کشتیها فراهم می کند یا تامین مالی چنین کارهایی را فراهم می کنند هم اکنون با تحریم آمریکا روبرو خواهند شد.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد این وزارتخانه و وزارت خزانه داری آماده اند از تحریم های متنوعی برای متوقف کردن ساخت این خطوط لوله استفاده کنند.

در دستورالعمل وزارت خارجه آمریکا آماده است: شرکتهایی که قانون 2019 را نقض کرده اند اگر به فعالیتشان در مدت 30 روز آینده خاتمه دهند، مجازات نخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید تحریم های آمریکا علیه پیمانکاران خط لوله گازی روسیه

تشدید تحریم های آمریکا علیه پیمانکاران خط لوله گازی روسیه