مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 21:152020-10-20سياسي

آسمان قم در شب میلاد پیام(ص) نورافشانی می شود


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم از آمادگی شهرداری قم برای نورافشانی آسمان شهر در شب میلاد پیامبر اکرم(ص) و 13 آبان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهدی کلانترزاده در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم به نمایندگی از شهرداری قم برای برگزاری مراسم 13 آبان امسال طبق مصوبات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام آمادگی کرد.

وی با اشاره به تقارن این مراسم با هفته وحدت گفت: شهرداری قم آمادگی دارد تمام ظرفیت های خود را در حوزه های تبلیغی، خدماتی، فرهنگی، ترافیکی و .

برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم به کار گیرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اعلام آمادگی برای نورافشانی آسمان شهر در شب میلاد پیامبر اکرم(ص) اضافه کرد: شهرداری قم همکاری هرچه بیشتر برای برگزاری مراسم های روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را وظیفه خود می داند.

وی همچنین با توجه به همزمانی هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ادامه داد: در تبلیغات شهری تلفیق این دو مناسبت هم مد نظر قرار خواهد گرفت و با محوریت نشاط اجتماعی و پررنگ شدن نقش شهروندان در گرامی داشت مناسبت های ملی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان قم در شب میلاد پیام(ص) نورافشانی می شود

آسمان قم در شب میلاد پیام(ص) نورافشانی می شود