مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 20:352020-10-20بين الملل

رسانه فلسطینی به اعراب خلیج فارس: اگر هدف صلح است، چرا با ایران نه؟


یک رسانه فلسطینی هدف کشورهای سازشگر با رژیم صهیونیستی را نه «صلح» بلکه پشبرد یک طرح جامع آمریکایی برای تغییر معادلات کلان در منطقه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، معتصم حماده تحلیلگر سیاسی فلسطینی در یادداشتی به مسأله سازش کشورهای امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی پرداخت و آن را فریبکاری سیاسی دانست.

خبرگزاری فلسطینی و سوریه را اشغال کرده و تا کنون خون دهها هزار عرب را ریخته و میلیون ها نفر را آواره کرده است و اکنون خود را قربانی تروریسم جلوه می دهد و مدعی است که از سوی فلسطینی ها با پشتوانه تروریسم ایرانی در حال تهدید شدن است تا بدین گونه دست به جنایات بیشتری زده و مناطق دیگری از فلسطینی ها را تصاحب کند.

این نویسنده فلسطینی افزود: اسراییل ترسیم مرزهای امن را دستاویزی برای اینگونه اقدامات خود قرار داده است و در این خصوص به قطعنامه 242 سازمان ملل اشاره می کند.

گویی این قطعنامه صرفا درباره اسراییل صادر شده است، حتی اگر به قیمت تهدید امنیت ملی اعراب باشد.

به نوشته معتصم حماده ، دو کشور بحرین و امارات، صرفا مسأله فلسطین را بهانه ای برای توجیه اقدامات خود قرار داده اند تا بدین گونه تبادلات اقتصادی و همکاری های امنیتی با اسراییل و توافقات متعدد در زمینه های گوناگون با این رژیم را به بهانه فلسطین و روند صلح در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه فلسطینی به اعراب خلیج فارس: اگر هدف صلح است، چرا با ایران نه؟

رسانه فلسطینی به اعراب خلیج فارس: اگر هدف صلح است، چرا با ایران نه؟