مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 18:152020-10-20بين الملل

واکنش روسیه به اتهامات آمریکا


مسکو قویا اتهامات مربوط به حملات سایبری که آمریکا متوجه روسیه کرده را رد می کند و آنها را بی اساس می داند.

- وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: مسکو قویا اتهامات مربوط به حملات سایبری که آمریکا متوجه روسیه کرده را رد می کند و آنها را بی اساس می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: مسکو اظهارات آمریکا مبنی بر اینکه مدعی شده است که سرویس های ویژه روس در سازماندهی تعدادی از حملات سایبری مشارکت داشته اند کاملاً رد می کند.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در رابطه با اتهامات ایالات متحده علیه روسیه در حملات سایبری گفت که سازمان های دولتی روسیه با فعالیت های مخرب در اینترنت هیچ ارتباطی ندارند.

روز دوشنبه وزارت دادگستری آمریکا اتهامات هکری علیه شش روس برای دخالت در گسترش ویروس کامیپوتری NotPetya در سال 2017، مطرح کرد.

در این اتهامات به طور خاص گفته شد که شش روس قصد داشتند با هدف حمایت از تلاش های مقامات روسیه برای تضعیف، تلافی جویی یا ایجاد بی ثباتی در رابطه با اوکراین (حملات سایبری به شبکه های انرژی)، گرجستان، انتخابات فرانسه، بازی های المپیک در کره جنوبی و تلاش های جامعه جهانی برای پاسخگویی روسیه در مورد استفاده از عامل عصبی نوویچوک اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش روسیه به اتهامات آمریکا

واکنش روسیه به اتهامات آمریکا