مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 17:402020-10-20سياسي

مدیرعامل ایرانسل: ایرانسل، ثمره یک تصمیم درست در وقت مناسب است


مدیرعامل ایرانسل در مراسم چهاردهمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل گفت: ایرانسل، ثمره یک تصمیم درست در وقت مناسب است.

- اخبار شرکت ها/به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مراسم چهاردهمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل، صبح امروز سه شنبه 29 مهر ماه 1399، با ارائه پنج خدمت جدید در حوزه زندگی دیجیتال، برگزار شد.

در این مراسم که با حضور بیژن عباسی آرند، مدیرعامل و جمعی از اعضای هیأت مدیره و مدیران ایرانسل، در سالن همایش های ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد.

به دلیل شرایط کرونا یی و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، ایرانسل به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی لنز و نیز سامانه دانا پلاس ، پذیرای خبرنگاران بود و شمار کمی از اصحاب رسانه نیز، از میان افرادی که متقاضی حضور در مراسم بودند و در قرعه کشی برگزیده شدند، در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم، بالغ بر 40 رسانه حضوری و بیش از 80 رسانه به صورت آنلاین از طریق پلتفرم داناپلاس، مشارکت کردند.

مدیرعامل ایرانسل، در این مراسم، طی سخنانی با اشاره به سال های آغاز به کار ایرانسل، اظهار داشت: ایرانسل برای ورود به بازار و گرفتن سهم بازار، رقابتی جدی با رقبایی سرسخت، با سابقه کار 12 ساله داشت و خوشبختانه با تلاش همکاران من، در این مدت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل ایرانسل: ایرانسل، ثمره یک تصمیم درست در وقت مناسب است

مدیرعامل ایرانسل: ایرانسل، ثمره یک تصمیم درست در وقت مناسب است