مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 17:402020-10-20سياسي

36 هزار مترمربع از اراضی ملی ورامین رفع تصرف شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های قرچک و ورامین از رفع تصرف 36 هزار مترمربع از اراضی ملی پلاک جهان آباد شهرستان ورامین خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، علی اصغر سپه وند رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های ورامین و قرچک  ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اراضی با هدف حفظ انفال و عرصه های ملی و در اجرای حکم قطعیت یافته صادره از سوی دادگاه عمومی بخش جوادآباد ورامین از ید متصرف خارج و به دولت بازگردانده شده است.

وی افزود: عملیات اجرای حکم قضایی مبنی بر بازپس گیری این اراضی تصرفی که اقدامات غیرقانونی شخم و شیار بر روی آن انجام شده بود، با حضور عوامل نیروی انتظامی و یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان ورامین به مرحله اجرا درآمد.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های ورامین و قرچک با اشاره به اینکه مردم نقش مهم و محوری در توسعه و حفاظت از عرصه های منابع طبیعی را دارند خاطر نشان کرد: حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همگانی است و باید آحاد مردم جامعه بویژه جوامع محلی و سازمان های مردم نهاد در این خصوص همیار منابع طبیعی باشند.

سپه وند گفت: حفاظت از انفال و اراضی ملی را اساسی ترین و مهم ترین وظیفه سازمانی مجموعه منابع طبیعی دانست و اظهار داشت: اقدامات حفاظتی در قالب اکیپ های گشت و مراقبت و رصد روزانه عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 هزار مترمربع از اراضی ملی ورامین رفع تصرف شد

36 هزار مترمربع از اراضی ملی ورامین رفع تصرف شد