مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 17:252020-10-20سياسي

بیش از 185 نقطه حادثه خیز در کهگیلویه و بویراحمد


فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در همایش تجلیل از برترین های نمونه ترافیکی گفت: بیش از 185 نقطه حادثه خیز در استان وجود دارد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در همایش تجلیل از برترین های نمونه ترافیکی گفت: بیش از 185 نقطه حادثه خیز در استان وجود دارد.

سرهنگ ستاد کیقباد مصطفایی در همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، رییس عقیدتی سیاسی، بازرسی و روسای پلیس راه و راهور استان، برخی از مسئولان و برترین های نمونه ترافیکی در یاسوج برگزار شد، با اشاره به اینکه ترافیک و حمل و نقل و مشکلات مرتبط با آن دغدغه اصلی جوامع امروز بشری است، اظهارکرد: کلیه فعالیت های اجتماعی، اقتصادی فرهنگی و علمی به نوعی با مسئله ترافیک و حمل و نقل مرتبط می باشد.

وی افزود: از هزینه های کلان سرمایه گذاری در امور زیربنایی کشور گرفته تا سبد هزینه ماهیانه خانوار به نحوی با ترافیک و تصادفات و سوخت و هزینه های وابسته به آن مرتبط می باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر توپوگرافی و اقلیمی بیش از 95 درصد از حمل کالا و مسافر از طریق شبکه جاده ای را به خود اختصاص داده تصریح کرد: بیش از 185 نقطه حادثه خیز در جاده های استان وجود دارد که می طلبد سازمان های متولی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 185 نقطه حادثه خیز در کهگیلویه و بویراحمد

بیش از 185 نقطه حادثه خیز در کهگیلویه و بویراحمد