مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 17:152020-10-20سياسي

نشست خانواده های جانباختگان هواپیمای اوکراینی و مسئولان قضایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن بهاروند معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه در حاشیه دور دوم مذاکرات مربوط به سانحه هواپیمای اوکراینی میان جمهوری اسلامی ایران و اوکراین به میزبانی کشورمان با حضور در جمع خانواده های جانباختگان پرواز .

- معاون حقوقی و بین المللی وزارت خارجه گفت: نشست میان خانواده های جانباختگان و مسئولین قضایی کشور را جهت اطلاع خانواده های جانباختگان از روند قضایی حادثه پیگیری می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن بهاروند معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه در حاشیه دور دوم مذاکرات مربوط به سانحه هواپیمای اوکراینی میان جمهوری اسلامی ایران و اوکراین به میزبانی کشورمان با حضور در جمع خانواده های جانباختگان پرواز PS752 هواپیمایی اوکراین اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به دنبال پنهان کردن جزییات سانحه هواپیمایی اوکراین و تضییع حقوق خانواده های جانباختگان نیست.

معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه به خانواده های قربانیان این سانحه اطمینان داد دستگاه دیپلماسی کشور با هماهنگی و همکاری با کلیه نهاد های ذیربط تمام ظرفیت ها و تلاش خود را جهت پیگیری حقوق قربانیان به کار خواهد بست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست خانواده های جانباختگان هواپیمای اوکراینی و مسئولان قضایی

نشست خانواده های جانباختگان هواپیمای اوکراینی و مسئولان قضایی