مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 17:102020-10-20اقتصادي

میزان اعتبار استانی‏ کانون‎ مساجد بوشهر به صفر رسید


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر گفت: در دو سال گذشته(97 و 98) میزان اعتبار استانی‏ کانون‎ها به صفر رسید و تنها از محل اعتبارات ملی 10 میلیارد ریال به این حوزه تخصیص پیدا کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا پولاد امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در دو سال گذشته(97 و 98) میزان اعتبار استانی‏ کانون‎ها به صفر رسید و تنها از محل اعتبارات ملی 10 میلیارد ریال به این حوزه تخصیص پیدا کرد، اعتبار تخصیصی به این اداره جوابگوی نیازهای 417 کانون فعال این استان نیست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر بیان کرد: با توجه به نیازهای کانون‎ها انتظار است در شهرستان ‏ها، فرمانداران اهتمام جدی تری برای کمک به کانون‎های فرهنگی مساجد داشته باشند.

پولاد ادامه داد: در این زمینه در نشستی با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی مقرر شد اعتبارات موردنیاز کانون‏ های شهرستان به صورت اولویت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی یادآور شد: امروز فرهنگ در کشور و استان مظلوم واقع شده و رسانه ها باید با توجه به اهمیت این بخش تاثیرگذار جامعه نسبت به اطلاع رسانی اهتمام ویژه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان اعتبار استانی‏ کانون‎ مساجد بوشهر به صفر رسید

میزان اعتبار استانی‏ کانون‎ مساجد بوشهر به صفر رسید