مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 17:002020-10-20بين الملل

هدف مواضع ضداسلامی به رهبری ماکرون، تضعیف مسلمانان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین المللی خبرگزاری دانشجو، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه امروز سه شنبه در سخنانی با اشاره به تلاش های اسلام هراسانه اخیرِ الیزه اعلام کرد: - رییس جمهور ترکیه با اشاره به تلاش های اسلام هراسانه اخیرِ الیزه تصریح کرد: هدف مواضع ضداسلامی به رهبری ماکرون، تضعیف مسلمانان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین المللی خبرگزاری دانشجو، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه امروز سه شنبه در سخنانی با اشاره به تلاش های اسلام هراسانه اخیرِ الیزه اعلام کرد: کسانی که از پیشرفت و رشد اسلام ناراحت و آشفته هستند به بهانه بحران هایی که خودشان ایجاد کرده اند به دین ما حمله می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی، رییس جمهور ترکیه در سخنانی در نشست مجازی کشور های اسلامی عضو و ناظر سازمان همکاری اسلامی در این باره افزود: بر این باورم که ما مسلمانان در این ایامی که روز های دشواری را سپری می کنیم، باید بیشتر به یکدیگر توجه داشته و همفکری و تبادل نظر کنیم.

وی ضمن تاکید بر هوشیاری مسلمانان در برابر نقشه های پلیدی که برای دین اسلام و وجهه مسلمانان کشیده شده است ، گفت: نمی توان وضعیتی که در آن هم قاتل و هم مقتول الله اکبر می گویند را پذیرفت.

متاسفانه امروز شاهد وضعیت بغرنج سرزمین های تاریخی اسلامی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف مواضع ضداسلامی به رهبری ماکرون، تضعیف مسلمانان است

هدف مواضع ضداسلامی به رهبری ماکرون، تضعیف مسلمانان است