مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 16:552020-10-20سياسي

اخذ بیش از 1200 سند برای موقوفات آذربایجان شرقی طی یک سال اخیر


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت سنددار کردن موقوفات در راستای جلوگیری از موقوفه خواری، گفت: طی یک سال اخیر، بیش از 1200 سند برای موقوفات استان اخذ شده و 260 پرونده نیز در دادگستری در دست بررسی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت سنددار کردن موقوفات در راستای جلوگیری از موقوفه خواری، گفت: طی یک سال اخیر، بیش از 1200 سند برای موقوفات استان اخذ شده و 260 پرونده نیز در دادگستری در دست بررسی است.

حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی در دیدار با امام جمعه تبریز به مناسبت هفته وقف، با ارلئه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه امور فرهنگی و خیریه، اظهار کرد: نوروز امسال با توجه به شیوع کرونا، طرح آرامش بهاری با حضور شبکه تبلیغی به صورت آنلاین برگزار شد.

وی با اشاره به اجرای طرح ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان، بیان کرد: در حوزه اطعام و کمک مومنانه نیز فعالیت هایی متنوعی انجام شده و همچنین در قالب ضیافت همدلی با مشارک امام زادگان و موسسات خیریه، بیش از 50 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع دو هزار بسته الوازم تحریر برای دانش اموزان بی بضائت در قالب طرح مهر تحصیلی، اضافه کرد: راه اندازی مراکز افق (مراکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی) در امام زادگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ بیش از 1200 سند برای موقوفات آذربایجان شرقی طی یک سال اخیر

اخذ بیش از 1200 سند برای موقوفات آذربایجان شرقی طی یک سال اخیر