مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 16:102020-10-20اجتماعي

آموزش دوچرخه سواری برای 4000 سرباز


در راستای فرهنگسازی دوچرخه سواری بین شهروندان و همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش ، طرح آموزشی ویژه 4000 نفر از سربازان و کادر نیروی هوایی توسط اداره آموزش های شهروندی منطقه13 در پادگان شهید قدس آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه 13 گفت: در راستای تدابیر شهردار تهران در ترویج فرهنگ دوچرخه سواری، شهرداری منطقه ضمن اولویت قرار دادن این مهم ، برنامه ها و طرح هایی را برای تشویق شهروندان به استفاده از این وسیله حمل و نقل پاک در سال جاری به اجرا گذاشت .

وی ایجاد و توسعه مسیرهای دوچرخه در معابر اصلی و بزرگراه ها، افتتاح ساختمان های دوستدار دوچرخه و تشویق مدیران و کارکنان به استفاده از دوچرخه ، برگزاری پویش سه شنبه های بدون خودرو و دعوت از اقشار مختلف برای پیوستن به این پویش و برگزاری مسابقات ورزشی دوچرخه سواری و.

از جمله اقدامات منطقه در ترویج فرهنگ دوچرخه سواری برشمرد.

شهردار منطقه با اشاره به اجرای طرح آموزشی و فرهنگسازی دوچرخه سواری در منطقه 13 به عنوان یکی از برنامه های اصلی منطقه در شش ماهه دوم سال اظهار داشت: اولین دوره از طرح آموزش دوچرخه سواری ، با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13، فرمانده نیروی هوایی پادگان شهید قدس ، اعضای هیئت دوچرخه سواری شرق تهران و دیگر مسئولین برگزار شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش دوچرخه سواری برای 4000 سرباز

آموزش دوچرخه سواری برای 4000 سرباز