مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 15:202020-10-20اجتماعي

تردد در پیچ گاوزرده امروز برقرار شد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: عملیات انفجاری پیچ گاوزرده در محور خرم آباد_ پلدختر امروز انجام و بلافاصله نسبت به جمع آوری و برقراری تردد تا عصر اقدام شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: عملیات انفجاری پیچ گاوزرده در محور خرم آباد_ پلدختر امروز انجام و بلافاصله نسبت به جمع آوری و برقراری تردد تا عصر اقدام شد.

عباس شرفی امروز 29 مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ادامه عملیات بهسازی و تعریض محور خرم آباد_ پلدختر امروز دو انفجار در مقاطع گاوزرده معمولان و چم حیدر انجام شد که انفجار اول صبح در پیچ گاوزرده صورت گرفت و با توجه به اهمیت تردد مردم معمولان بلافاصله نسبت به جمع آوری حجم تخریب ناشی از انفجار اقدام و نهایتاً تا عصر امروز تردد مجدد در این مقطع برقرار می شود.

وی تصریح کرد: محدوده چم حیدر به دلیل گستردگی کار و حجم بالای تخریب نیازمند زمان بیشتری است که بازگشایی این مسیر حداقل یک هفته زمان نیاز دارد و به محض برقراری تردد اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان خاطرنشان کرد: برای تردد مردم شریف شهرستان پلدختر و معمولان در این مدت محورهای آزادراه پل زال_ چولهول_ معمولان، آزادراه_ دهلیج_ پلدختر و آزادراه_ پاعلم_ پلدختر به عنوان جایگزین در نظر گرفته شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در پیچ گاوزرده امروز برقرار شد

تردد در پیچ گاوزرده امروز برقرار شد