مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 15:002020-10-20سياسي

پاسخگویی وزیر نیرو به سوالات نمایندگان در کمیسیون انرژی


سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر نیرو در جلسه بعد از ظهر این کمیسیون و پاسخگویی به سوالات چند تن از نمایندگان خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر نیرو در جلسه بعد از ظهر این کمیسیون و پاسخگویی به سوالات چند تن از نمایندگان خبر داد.

مالک شریعتی نیاسر در گفت و گو با ایسنا ضمن تشریح جلسه امروز بعد از ظهر کمیسیون انرژی بیان کرد: در جلسه بعد از ظهر امروز کمیسیون وزیر نیرو جهت پاسخگویی به سوالات چند تن از نمایندگان حضور یافتند.

آقای سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان، سوالی درخصوص دلایل توقف کامل پروژه سد پایین دستی چوءبده داشت که پس از بررسی موضوع، نماینده سوال کننده جهت تعیین تکلیف موضوع سه هفته به وزارتخانه مهلت داد.

وی در ادامه اظهار کرد: سوال بعدی مربوط به آقای سید احسان قاضی زده هاشمی نماینده مردم فریمان بود که سوالاتی را طرح کرد مبنی بر اینکه علت تفاوت در تخصیص احداث سدهای غرب کشور و شرق کشور چیست و توجه سازمان برنامه و بودجه صرفا به دو برنامه خاص سدسازی براساس چه مبنای کارشناسی صورت گرفته است؟ جوابگوی خروج سالانه 200 میلیون مترمکعب آب چه کسی است؟ به گفته ایشان متاسفانه علیرغم تصویب سد شورچه به عنوان سد مرزی، در برنامه سدهای مرزی تمرکزاعتبارات در غرب کشور صورت گرفته و از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی وزیر نیرو به سوالات نمایندگان در کمیسیون انرژی

پاسخگویی وزیر نیرو به سوالات نمایندگان در کمیسیون انرژی