مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 15:002020-10-20سياسي

معاون ظریف: گزارش هواپیمای اوکراینی به زودی منتشر می شود


معاون وزیر امور خارجه با بیان اینکه ایران به زودی گزارش سانحه را می دهد، خاطرنشان کرد: «طرف های خارجی گزارش را می بینند و اگر نظری دارند بیان می کنند».

- معاون وزیر امور خارجه با بیان اینکه ایران به زودی گزارش سانحه را می دهد، خاطرنشان کرد: طرف های خارجی گزارش را می بینند و اگر نظری دارند بیان می کنند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه گفت: ایران به زودی گزارش سانحه سقوط هواپیمای اوکراین را منتشر می کند طرف های خارجی گزارش را می بینند و اگر نظری دارند بیان می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی ایرنا، محسن بهاروند روز سه شنبه در حاشیه نشست با یوگنی ینین همتای اوکراینی خود در جمع خبرنگاران افزود: دور دوم مذاکرات بین ایران و اوکراین خوب و سازنده بود.

وی با مشترک خواندن نظرات دو طرف و اینکه جمهوری اسلامی خواهان عدالت است، ادامه داد: در مورد جبران خسارت به خانواده های قربانیان هم باید صحبت کنیم.

ایران به زودی گزارش سانحه را می دهد طرف های خارجی گزارش را می بینند و اگر نظری دارند بیان می کنند.

معاون وزیر امور خارجه با تاکید براینکه تمام تلاش این بود گزارش فنی و بی طرف باشد، اظهار داشت: دور سوم مذاکرات نوامبر امسال در کیف برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون ظریف: گزارش هواپیمای اوکراینی به زودی منتشر می شود

معاون ظریف: گزارش هواپیمای اوکراینی به زودی منتشر می شود