مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 14:402020-10-20سياسي

ماموریت مریخی اسپیس ایکس 2 سال به تعویق افتاد


ایلان ماسک در حال به تعویق انداختن جدول زمانی شرکت اسپیس ایکس (SpaceX) برای سفر به مریخ است و به تازگی اعلام کرده است که حدس می زند ماموریت این شرکت به مریخ در سال 2024 محقق شود.

- "ایلان ماسک" در حال به تعویق انداختن جدول زمانی شرکت "اسپیس ایکس"(SpaceX) برای سفر به مریخ است و به تازگی اعلام کرده است که حدس می زند ماموریت این شرکت به مریخ در سال 2024 محقق شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، ایلان ماسک بنیانگذار و مدیر عامل شرکت فضایی خصوصی اسپیس ایکس در حال عقب انداختن ارزیابی و برآورد خود از زمان انجام مأموریت مریخی این شرکت است که در ابتدا برای سال 2022 برنامه ریزی شده بود، اما او به تازگی اعلام کرده است که حدس می زند فضاپیمای نسل بعدی استارشیپ (Starship) برای پنجره پرتاب بعدی در سال 2024 آماده شود.

ایلان ماسک به عنوان مشتاق ترین فرد جهان در ترک زمین، قصد داشت طی یک مأموریت رباتیک را در سال 2022 به مریخ بفرستد و یک سفر سرنشین دار را نیز برای سال 2024 در نظر گرفته بود.

اما در یک مصاحبه اخیر در کنفرانس مجازی انجمن مریخ ، این جدول زمانی را به تعویق انداخت و گفت که فکر می کند فضاپیمای نسل بعدی اسپیس ایکس موسوم به استارشیپ در سال 2023 آماده شود و در پنجره پرتابی سال 2024 پرتاب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت مریخی اسپیس ایکس 2 سال به تعویق افتاد

ماموریت مریخی اسپیس ایکس 2 سال به تعویق افتاد