مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 14:352020-10-20اقتصادي

بازداشت سه نفر در شهرداری مشکین دشت/کشف دلار و سکه و شمش طلا از متهم ردیف اول


دادستان فردیس با بیان اینکه سه نفر از کارکنان شهرداری مشکین دشت به اتهام اخذ رشوه بازداشت شدند گفت:  احتمال بازداشت افراد دیگر دخیل در این پرونده وجود دارد.

- ایسنا/البرز دادستان فردیس با بیان اینکه سه نفر از کارکنان شهرداری مشکین دشت به اتهام اخذ رشوه بازداشت شدند گفت:  احتمال بازداشت افراد دیگر دخیل در این پرونده وجود دارد.

حسین ناصرخاکی روز سه شنبه 29 مهرماه با اعلام خبر بازداشت تعدادی از کارکنان شهرداری مشکین دشت گفت: طبق گزارش های واصله و رصد اطلاعاتی انجام شده دستور قضایی بازداشت مسئول سابق پلیس ساختمان شهرداری مشکین و دو نفر از کارکنان این مجموعه به اتهام اخذ رشوه و دلالی برای دریافت آن صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از متهم ردیف اول علاوه بر مستندات، تعداد 30 سکه بهار آزادی، مقادیری ارز خارجی، طلا به ارزش 200 میلیون تومان، 5 میلیون تومان وجه نقد و شمش 30 گرمی طلا کشف و ضبط شده است.

دادستان فردیس با بیان اینکه همه متهمان به منظور انجام تحقیقات تکمیلی در بازداشت هستند گفت: متهم ردیف اول اکنون در بازداشت موقت قرار دارد و برای سایر متهمان نیز قرار وثیقه صادر شده است.

وی از احتمال بازداشت افراد دیگر دخیل در این پرونده گفت و تصریح کرد: دادستانی فردیس در راستای فساد زدایی و مبارزه با مفسدین هیچ مماشاتی نداشته و با هر ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت سه نفر در شهرداری مشکین دشت/کشف دلار و سکه و شمش طلا از متهم ردیف اول

بازداشت سه نفر در شهرداری مشکین دشت/کشف دلار و سکه و شمش طلا از متهم ردیف اول