مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 14:352020-10-20بين الملل

نگرانی مصر درباره تبدیل شدن امارات به مرکز منطقه ای موساد


مصر از روابط بین تل‌آویو و ابوظبی و از تبدیل شدن امارات به یک مرکز منطقه‌ای برای شرکت‌های رژیم صهیونیستی و از طرفی دیگر موساد نگران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش میدل ایست نیوز، به دنبال جنجال و خشم حاکم بر اکثریت شهروندان کشورهای عربی به علت موج عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی که از امارات و بحرین شروع شده است، مصر نیز از این اقدام امارات ناراضی و نگران است.

برخی منابع در گفت‌وگویی با العربی الجدید، اشاره کردند که عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی به بحرانی برای مصر تبدیل شده است و به دنبال آن برخی منابع دیگر نیز گفتند که قاهره به طور کلی از این اقدام کشورهای عربی برای عادی سازی روابط با اسراییل ناراضی است و این را می‌توان از موضع رسمی این کشور در استقبال از این اقدامات یا همان استقبال پروتکلی فهمید.

این منابع افزودند، مصر از روابط بین تل‌آویو و ابوظبی که اخیرا گشایش وسیعی در آن روی داده و از تبدیل شدن امارات به یک مرکز منطقه‌ای برای شرکت‌های اسراییلی و از طرفی دیگر موساد نگران است چرا که این را خطری برای امنیت مصر می‌داند از آنجا که نزدیک به یک میلیون مصری در امارات کار می‌کنند و صدها هزار نفر نیز در طول سال به این کشور رفت و آمد دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی مصر درباره تبدیل شدن امارات به مرکز منطقه ای موساد

نگرانی مصر درباره تبدیل شدن امارات به مرکز منطقه ای موساد