مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 13:502020-10-20اقتصادي

موانع عدم صدور شناسنامه برای کودکان حاصل ازدواج با مردان غیرایرانی


معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موانع عدم اجرایی شدن صدور شناسنامه برای کودکان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان غیرایرانی را تشریح کرد.

- معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موانع عدم اجرایی شدن صدور شناسنامه برای کودکان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان غیرایرانی را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد میدری در کارگاه تعاملی سیاستگذاری برای بهبود وضعیت کودکان ، موانع عدم اجرایی شدن صدور شناسنامه برای کودکان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان غیرایرانی را برای اهالی رسانه و فعالان عرصه حقوق کودک تشریح کرد.

وی در این کارگاه تعاملی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد با بیان اینکه تجارب زیادی در دنیا مبنی بر مسکوت ماندن برخی قوانین داریم گفت: به عنوان مثال اجرای قانون منع خشونت علیه سیاهپوستان 150 سال به طول انجامید.

وی افزود: قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی و مردان خارجی، چندماهی است به تصویب رسیده اما هنوز کسانی که درخواست شناسنامه کرده اند، نتوانسته اند شناسنامه بگیرند.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تدوین و تصویب قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی و مردان خارجی پنج سال در دولتهای اول و دوم رییس جمهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع عدم صدور شناسنامه برای کودکان حاصل ازدواج با مردان غیرایرانی

موانع عدم صدور شناسنامه برای کودکان حاصل ازدواج با مردان غیرایرانی