مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 13:202020-10-20دانش

اطلاعات 14 هزار کادر علمی دانشگاه فنی و حرفه ای در سامانه آموزش عالی ثبت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، سید حیدر میر فخرالدینی معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: این دانشگاه با اعتقاد راسخ به امر آموزش در هر شرایطی، - معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای از ثبت اطلاعات کادر علمی دانشگاه فنی و حرفه ای در سامانه آموزش عالی (HES) خبرداد و گفت: تاکنون اطلاعات حدود 14000 نفر از اساتید ثبت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، سید حیدر میر فخرالدینی معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: این دانشگاه با اعتقاد راسخ به امر آموزش در هر شرایطی، برای ایفای نقش خود در شرایط همه گیری بیماری Covid 19، تسهیل آموزش تعاملی از طریق سامانه های آموزش مجازی را در دستور کار خود قرار داده است و تلاش می کند با هماهنگی وزارت عتف و وزارت ICT امکانات و شرایط مناسبی را برای کادر علمی خود (اعضای هیات علمی، غیرهیات علمی و مدعو) فراهم آورد.

وی افزود: لازمه استفاده از امکانات در نظر گرفته شده از جمله اینترنت رایگان برای اساتید و سامانه های آموزش مجازی مستلزم ثبت اطلاعات مذکور در سامانه آموزش عالی (HES) وزارت عتف است.

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره بر اینکه با ارسال بخشنامه های متعدد، شیوه نامه ثبت اطلاعات فوق الاشاره به دانشکده/آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات 14 هزار کادر علمی دانشگاه فنی و حرفه ای در سامانه آموزش عالی ثبت شد

اطلاعات 14 هزار کادر علمی دانشگاه فنی و حرفه ای در سامانه آموزش عالی ثبت شد