مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 12:302020-10-20پزشكي

بار سنگین کرونا بر دوش مادران


مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به افزایش زحمات زنان با شیوع کرونا، گفت: نظارت و ضدعفونی کردن منزل برعهده بانوان بوده و از طرف دیگر رسیدگی به امور منزل، فرزندان و همسر نیز بر عهده زنان است که اگر تقسیم کار میان اعضای خانواده صورت نگیرد، مادران ایران زمین دچار مشکلات جدی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام علوم پزشکی اراک، دکتر شهلا نظری اظهار کرد: شیوه سالم زیستن در میان زنان چه در دوران کرونا و چه غیر کرونا حائز اهمیت بوده، همچنین در کنار سلامت جسم باید به سلامت روح نیز تاکید ویژه شود.

وی خاطرنشان کرد: در این مبارزه هشت ماهه زحمات زنان در همه اقشار گوناگون افزایش یافته چرا که نظارت و ضدعفونی کردن منزل برعهده بانوان بوده و از طرف دیگر رسیدگی به امور منزل، فرزندان و همسر نیز بر عهده زنان است که اگر تقسیم کار میان اعضای خانواده صورت نگیرد، مادران ایران زمین دچار مشکلات جدی می شوند.

مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: پدران و همسران می توانند نقش حمایتی موثری در سلامت روحی و روانی بانوان داشته باشند، چراکه زحمات بانوان در این دوران اپیدمی کرونا بیش از پیش شده و پرستاری از افراد قرنطینه در منزل به عنوان معضل جدی بر روی دوش بان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بار سنگین کرونا بر دوش مادران

بار سنگین کرونا بر دوش مادران