مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-20اقتصادي

دیدگاه انجمن های علمی و تخصصی در خصوص بانک جامع معدن و صنایع معدنی ایران


بخش خصوصی ایران، به ویژه حوزه معدن و صنایع معدنی، طی سال های طولانی و با وجود مشکلات و چالش های فراوانی که بر سر راهش وجود داشته، همواره توانسته است حضور و نقش آفرینی خود را در عرصه اقتصادی حفظ کند.

- ، طی سال های طولانی و با وجود مشکلات و چالش های فراوانی که بر سر راهش وجود داشته، همواره توانسته است حضور و نقش آفرینی خود را در عرصه اقتصادی حفظ کند.

طبیعی است که میزان و شکل این ابراز وجود، بسته به شرایط زمانی و مختصات هر دوره بسیار متفاوت بوده است؛ گاه به فراخور عدم اعتقاد مسوولان دولتی به ضرورت استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی، فعالان این بخش ناگزیر به بقای کسب و کار خود اندیشیده اند و گاه نیز به اعتبار فراهم بودن بسترهای حضوری پررنگ تر، در لایه های مختلف تصمیم­گیری و مشورت دهی به مسوولان راه یافته اند.

گفتار تازه اینکه امروز می توان با مرور فراز و فرودهای مختلف حضور بخش خصوصی در اقتصاد ایران با اطمینان کامل تصدیق کرد که هرگاه مدیران و مسؤولان بایستگی و شایستگی همکاری با بخش خصوصی را درک کرده اند و به الزامات این مهم نیز تن داده اند، از آثار و برکات فراوان این اعتماد و اطمینان بهره ها برده اند.

خوشبختانه در سال های اخیر دست کم در لایه قانون گزاری و از لحاظ الزام مسوولان به در نظر داشتن بخش خصوصی، شاهد تحولات چشم گیر و قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدگاه انجمن های علمی و تخصصی در خصوص بانک جامع معدن و صنایع معدنی ایران

دیدگاه انجمن های علمی و تخصصی در خصوص بانک جامع معدن و صنایع معدنی ایران