مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-20اقتصادي

صرف 400 میلیون تومان هزینه دارویی بین بیماران سخت درمان ملایر


معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از تامین هزینه دارو و درمان بیماران سخت درمان ملایری همزمان با دهه وقف در ملایر به مبلغ 400 میلیون تومان خبر داد.

- حمیدرضا نوروزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: همزمان با دهه وقف برنامه های مختلفی از جمله تهیه بسته های ارزاق و تامین هزینه دارو و درمان بیماران سخت درمان ملایر انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه طی جلسه ای که با مجمع خیران سلامت ملایر و موسسه آل یاسین و اداره اوقاف انجام شد مشکلات بیماران سرطانی و صعب العلاج مطرح شد افزود: در این جلسه قرار شد همزمان با دهه وقف حمایت لازم از این بیماران توسط اداره اوقاف انجام شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تصریح کرد: در این زمینه قرار است در دهه وقف مبلغ 400 میلیون تومان هزینه از سوی اداره اوقاف و از محل عواید موقوفات سیف الدوله در راستای نیت واقف به حساب بیماران برای کمک هزینه دارو و درمان واریز شود.

وی با بیان اینکه در این زمینه  با توجه  به شرایط و تایید پزشکان این واریز به حساب بیماران انجام می شود گفت:  این هزینه طی چند هفت انجام و به حساب این بیماران واریز می شود.

نوروزی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون نیز حدود 700 میلیون تومان از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر برای بخش درمان هزینه شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرف 400 میلیون تومان هزینه دارویی بین بیماران سخت درمان ملایر

صرف 400 میلیون تومان هزینه دارویی بین بیماران سخت درمان ملایر