مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-20اقتصادي

مخالفت شرکت های هواپیمایی یک دلیل راه نیفتادن کارگوی فارس بود


عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس، مخالفت دفاتر و نمایندگی های شرکت های هواپیمایی را یکی از دلایل موثر بر راه نیفتادن کارگو در این استان دانست.

- ایسنا/فارس عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس، مخالفت دفاتر و نمایندگی های شرکت های هواپیمایی را یکی از دلایل موثر بر راه نیفتادن کارگو در این استان دانست.

خسرو فروغان سه شنبه 29 مهر در یک کنفرانس خبری که به مناسبت روز ملی صادرات برگزار شد، گفت: کارگو تنها یکی از مشکلات بحث صادرات استان فارس محسوب می شود که علی رغم تلاش های اتاق بازرگانی به دلیل مخالفت دفاتر و شرکت های هواپیمایی و نبود اعتماد و ارائه نشدن تضمین از سوی صادر کنندگان این مهم محقق نشده است.

فروغان در ادامه با بیان اینکه در جنگ اقتصادی مهمترین بحثی که هدف گرفته شده صادرات است تا ارز وارد کشور نشود، ادامه داد: در این جنگ اقتصادی، یک تاجر، تولید کننده و صادر کننده، هم از روبرو هم از پشت سر دچار آسیب شده است.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس افزود: بخشنامه ها و مصوبات که به اسم تضییع صادرات و جلوگیری از خروج ارز از کشور اجرا می شود، ضربه های زیادی به صادر کنندگان وارد کرده که لطمه آن در برخی موارد بیش از دشمنان در جنگ اقتصادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت شرکت های هواپیمایی یک دلیل راه نیفتادن کارگوی فارس بود

مخالفت شرکت های هواپیمایی یک دلیل راه نیفتادن کارگوی فارس بود