مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:352020-10-20اقتصادي

افزایش 16 درصدی صادرات محصولات ایرانول در سال جهش تولید


شیوع ویروس کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی از اواخر سال 98 شاید موجب کاهش تولید برخی از محصولات در کشور شده باشد، اما در همین راستا شرکت هایی هستند که در این شرایط همچنان پرقدرت به تولید و صادرات محصولات ادامه داده اند.

- به اعتقاد فعالان اقتصادی، رهایی از اقتصاد تک محصولی و ایجاد تنوع در اقلام صادرات و توسعه صادرات فرآورده های صنعتی از ضرورت های عام کشور های جهان سوم و از ضرورت های خاص ایران است.

با ایجاد تنوع در درآمد های ارزی و افزایش مستمر سهم صادرات غیرنفتی از درآمد سیاست های توسعه ای، نه تنها موضع کشور در توسعه صادرات غیرنفتی تقویت می شود بلکه به سبب اینکه فروش نفت در آن حالت تنها مجرای درآمدی کشور محسوب نمی شود، توسعه صادرات بی تردید دارای اهمیتی استراتژیک برای اقتصاد کشور است.

شرکت نفت ایرانول نیز با توجه به شرایط موجود جزء آن دسته شرکت هایی است که علیرغم این مشکلات اما با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به نام جهش تولید و همچنین برنامه تدوین شده، در استراتژی خود روند صعودی را از ابتدای سال 99 درپیش گرفته است.

بر اساس آمار منتشر شده فروش مقداری داخلی شرکت نفت ایرانول طی شش ماه اول سال 1399 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 21 درصد، فروش ریالی داخلی 26 درصد، فروش مقداری صادرات 16 درصد، فروش ریالی کل شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 16 درصدی صادرات محصولات ایرانول در سال جهش تولید

افزایش 16 درصدی صادرات محصولات ایرانول در سال جهش تولید