مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:302020-10-20اقتصادي

آغاز طرح ملی آوای ورزش در همسایگی در کرمانشاه


رییس هیات ورزش های همگانی استان کرمانشاه گفت: استارت طرح ملی آوای ورزش در همسایگی همزمان با هفته تربیت بدنی در کرمانشاه زده شد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات ورزش های همگانی استان کرمانشاه گفت: استارت طرح ملی آوای ورزش در همسایگی همزمان با هفته تربیت بدنی در کرمانشاه زده شد.

نریمان رحمانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ضرورت توسعه ورزش بین آحاد مردم جامعه، اظهار کرد: هفته تربیت بدنی فرصت و بهانه خوبی برای روی آوردن مردم به ورزش و حفظ سلامت و افزایش نشاط اجتماعی است.

وی تصریح کرد: در این راستا هیات ورزش های همگانی استان نیز همگام با سایر بخش های ورزش استان، برنامه هایی را به مناسبت این هفته و به منظور توسعه ورزش بین مردم در دستور کار قرار داده است.

رییس هیات ورزش های همگانی استان اجرای طرح ملی آوای ورزش در همسایگی را یکی از این برنامه ها اعلام کرد و گفت: در این طرح که همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه نیز شروع شده، بیش از 20 ایستگاه برای ورزش شهروندان در نقاط مختلف استان راه اندازی کرده ایم.

وی با بیان اینکه ایستگاه های ورزش صبحگاهی در هر دو بخش بانوان و مردان راه اندازی شده اند، عنوان کرد: از این تعداد 13 ایستگاه در شهرستان ها و هفت ایستگاه نیز در مناطق مختلف مرکز استان قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ملی آوای ورزش در همسایگی در کرمانشاه

آغاز طرح ملی آوای ورزش در همسایگی در کرمانشاه