مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:302020-10-20پزشكي

رادیولوژی فرمانیه آماده ارایه ایمن ترین خدمات در ایام کرونا


پیدا کردن یک مرکز رادیولوژی و سونوگرافی که پروتکل بهداشتی را رعایت کنند دغدغه این روزهای مردم است.

برای تمام مردم در وضعیت شروع کرونا پیدا کردن مرکز پزشکی که پروتکل های بهداشتی را به دقت رعایت کند و از این بابت اطمینان خاطر داشته باشند، - پیدا کردن یک مرکز رادیولوژی و سونوگرافی که پروتکل بهداشتی را رعایت کنند دغدغه این روزهای مردم است.

برای تمام مردم در وضعیت شروع کرونا پیدا کردن مرکز پزشکی که پروتکل های بهداشتی را به دقت رعایت کند و از این بابت اطمینان خاطر داشته باشند، مشکل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام رادیولوژی و سونوگرافی فرمانیه، مهندس حمیدرضا فرقانی مدیر داخلی مجموعه رادیولوژی و سونوگرافی فرمانیه درباره سیستم های جدید در این مجموعه گفت: داخل کاست های سیستم CR˓ فیلم وجود ندارد و به جای آن صفحه فسفر حساس به تابش اشعه موجود است که پس از تابش اشعه˓ کاست˓ داخل دستگاه reader قرار گرفته و خوانده می شود.

فرقانی به مزیت این روش نسبت به روش آنالوگ اشاره و افزود: در این روش که کیفیت تصاویر بهتر و احتمال تکرار عکس پایین تر و مقدار اشعه ارسالی به بدن بیمار نیز کمتر است، تمامی قسمت های مختلف مجموعه CR به وسیله شبکه به هم متصل هستند و به صورت دیجیتال با هم در ارتباط هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیولوژی فرمانیه آماده ارایه ایمن ترین خدمات در ایام کرونا

رادیولوژی فرمانیه آماده ارایه ایمن ترین خدمات در ایام کرونا