مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:152020-10-20پزشكي

تشریح آخرین وضعیت پرداخت مطالبات مراکز درمانی


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران آخرین وضعیت پرداخت مطالبات مراکز درمانی را تشریح کرد و در خصوص حمایت از بیماران مبتلا به کرونا گفت: این سازمان برای درمان بیماران کرونایی بر اساس پروتکل های وزارت بهداشت اقدام می کند به نحوی که در بخش بستری 90 درصد هزینه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک بنا بر اعلام پایگاه خبری وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی محمد مهدی ناصحی در خصوص حمایت سازمان بیمه سلامت ایران از بیماران مبتلا به کرونا بیان کرد: در بحث کرونا سازمان بیمه سلامت از ابتدا بدون هیچ محدودیتی در بیمارستان‌های دولتی وخصوصی همکاری‌های لازم را داشته است.

وی ادامه داد: متوسط این هزینه‌ها 5 میلیون و 400 هزار تومان است که مبلغ 4 میلیون و 100 هزار تومان آن را بیمه سلامت متعهد می‌شود که پرداخت کند.

البته این مبلغ میانگین هزینه درمان بیماران است.

هر بیمار بسته به نوع نیازی که دارد ممکن است هزینه درمانش نیز متفاوت باشد.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران درباره پرداخت بدهی‌های سازمان بیمه سلامت گفت: در بخش خصوصی تا نیمه اول دی ماه سال 98 و در بخش دولتی تا اواسط خرداد ماه سال 99 مطالبات را پرداخت کرده ایم.

این نکته را در نظر بگیرید که خود ما هم مطالبات زیادی از سازمان برنامه و بودجه داریم که با این حال خدمات را ارائه می‌دهیم، اما این معوقات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت پرداخت مطالبات مراکز درمانی

تشریح آخرین وضعیت پرداخت مطالبات مراکز درمانی