مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:102020-10-20اجتماعي

واژگونی در جاده های همدان 8 درصد بیشتر از میانگین کشوری


تصادفات واژگونی در جاده های همدان هشت درصد بیشتر از میانگین کشوری بوده و عمده علت آن خواب آلودگی است.

- ایسنا/همدان رییس پلیس راه استان همدان گفت: تصادفات واژگونی در جاده های همدان هشت درصد بیشتر از میانگین کشوری بوده و عمده علت آن خواب آلودگی است.

سرهنگ رضا عزیزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به علت اینکه جاده های استان همدان بزرگراه است، بیش از میانگین کشوری خواب آلودگی در آن اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: در جاده های دوطرفه رانندگان بیشتر مراقب روبرو هستند، استراحت می کنند و در نتیجه خواب آلودگی کاهش می یابد اما در بزرگراه با حالت نیمه هوشیار رانندگی می کنند.

عزیزی با بیان اینکه صبح امروز -سه شنبه 29 مهرماه- یک دستگاه وانت نیسان با خودروی کامیون در کیلومتر 10 اتوبان ساوه به همدان برخورد و راننده کامیون فوت کرد، گفت: علت این حادثه خواب آلودگی راننده وانت نیسان بوده است.

وی توضیح داد: هموطنان اگر می خواهند سالم به مقصد برسند باید حین رانندگی هوشیاری کامل داشته باشند و پس از دو ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کنند و ترجیحاً از خودرو خارج شوند در غیر این صورت و با سطح هوشیاری پایین قطعاً دچار حادثه می شوند.

عزیزی با اشاره به اینکه ساعت 13 روز گذشته -دوشنبه 28 مهرماه- نیز در محور اراک به قهاوند یک حادثه در اثر خواب آلودکی اتفاق افتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی در جاده های همدان 8 درصد بیشتر از میانگین کشوری

واژگونی در جاده های همدان 8 درصد بیشتر از میانگین کشوری