مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:002020-10-20اجتماعي

بیش از 40 مدرسه ی ناحیه 4 شیراز نیاز به بازسازی دارد


رییس آموزش و پرورش ناحیه 4 شهرستان شیراز گفت: هم اینک بیش از 40 مدرسه در این ناحیه نیازمند بازسازی است.

- الله یار رضایی سه شنبه 29 مهر در یک کنفرانس خبری با بیان اینکه ناحیه ی چهار آموزش و پرورش شیراز، محرومترین ناحیه به لحاظ توان مالی اولیای دانش آموزان محسوب می شود، گفت: اغلب ساکنان در محدوده ی این ناحیه را شهروندان مهاجر از سایر نقاط شهری و روستایی استان تشکیل می دهند.

رضایی خاطرنشان کرد: بیش از 75 درصد از کل اولیای دانش آموزان در ناحیه چهار آموزش و پرورش شیراز را خانواده های ضعیف به لحاظ توان مالی تشکیل می دهند؛ اغلب این افراد شهروندان مهاجری هستند که به دلیل خشکسالی یا دیگر مشکلات از روستاها یا شهرهای استان به شیراز هجرت کرده اند.

این مقام مسئول با تاکید براینکه اغلب افراد نیک اندیش و خیران در شیراز، ساکن نواحی مرفه نشین این شهر هستند، گفت: معمولا نیک اندیشان مدرسه ساز، ترجیح می دهند که مشارکت در مدرسه سازی را در محدوده سکونت خود انجام دهند و این محدوده ها عمدتا مربوط به نواحی یک و 2 آموزش و پرورش است.

رضایی با اشاره به تلاش های اداره کل نوسازی مدارس برای سوق دادن نیکوکاران و خیران مدرسه ساز برای احداث واحدهای آموزشی در نقاط کمتر برخوردار، گفت: یکی از مشکلات ناحیه 4 آموزش و پرورش شیراز، کمبود زمین با کاربری آموزشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 40 مدرسه ی ناحیه 4 شیراز نیاز به بازسازی دارد

بیش از 40 مدرسه ی ناحیه 4 شیراز نیاز به بازسازی دارد