مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 10:502020-10-20پزشكي

حقوق پرستاران سازمان تأمین اجتماعی افزایش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مصطفی سالاری در جلسه ای با اعضای هیأت مدیره سازمان نظام پرستاری اظهار داشت: بعد از وزارت بهداشت بیشترین تعداد پرستاران با سازمان تأمین اجتماعی همکاری دارند و 16500 پرستار در مراکز درمانی تأمین اجتماعی سراسر کشور .

- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از افزایش حقوق پرستاران این سازمان خبر داد و گفت: حقوق پرستاران سازمان تأمین اجتماعی مشابه با وزارت بهداشت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مصطفی سالاری در جلسه ای با اعضای هیأت مدیره سازمان نظام پرستاری اظهار داشت: بعد از وزارت بهداشت بیشترین تعداد پرستاران با سازمان تأمین اجتماعی همکاری دارند و 16500 پرستار در مراکز درمانی تأمین اجتماعی سراسر کشور مشغول خدمت رسانی به بیماران هستند.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از پرستاران شاغل در مراکز درمانی دولتی و خصوصی نیز بیمه شده سازمان تأمین اجتماعی هستند، گفت: در مجموع 70 هزار پرستار تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند.

سالاری با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در ماه گذشته اظهار داشت: با جذب و به کارگیری پرستاران پذیرفته شده در این آزمون که در حال انجام است، شاهد کاهش فشار کاری پرستاران و بهبود شاخص تعداد پرستار نسبت به تخت های بستری خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق پرستاران سازمان تأمین اجتماعی افزایش می یابد

حقوق پرستاران سازمان تأمین اجتماعی افزایش می یابد