مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-20اجتماعي

هشدار پلیس از سوءاستفاده برخی افراد فرصت طلب از برنامه شاد


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر درباره سوءاستفاده برخی افراد فرصت طلب از برنامه شاد هشدار داد و گفت: اخیراً مجرمان سایبری با ساخت اکانتی تحت عنوان پشتیبانی برنامه شاد به دنبال دسترسی غیرمجاز به نسخه دوم برنامه شاد کاربران، - برای انجام اعمال مجرمانه هستند.

سرهنگ محمدباقر سلگی در گفت وگو با ایسنا، افزود: به علت وجود محدودیت های کرونایی، دانش آموزان به صورت مجازی و با استفاده از برنامه شاد در حال ادامه تحصیل بوده و مدارس با مدیریت معلمان، مطالب و محتواهای آموزشی را در بستر پیام رسان شاد به دانش آموزان ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه در این بین افراد سودجو با شگردهای مختلف به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند، خاطرنشان کرد: مجرمان سایبری پس از دسترسی غیرمجاز به برنامه شاد دانش آموزان می توانند پیام هایی نامتعارف به همکلاسی ها و معلمان آن ها ارسال کنند و می توانند با ارسال پیامی با این مضمون که نیاز فوری به کمک مالی دارند، از آنها درخواست کرده تا مبلغی را به صورت کارت به کارت به حساب آنها منتقل کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در ادامه به همه دانش آموزان و کاربران استفاده کننده از محصولات آموزشی به ویژه برنامه شاد توصیه کرد: در کنار استفاده از محصولات آموزشی برای یادگیری مطالب درسی باید روش استفاده صحیح از چنین برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس از سوءاستفاده برخی افراد فرصت طلب از برنامه شاد

هشدار پلیس از سوءاستفاده برخی افراد فرصت طلب از برنامه شاد