مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 10:402020-10-20اجتماعي

آغاز به کار پلیس دوچرخه سوار در پایتخت


رییس پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز به کار پلیس دوچرخه سوار در بخش‌هایی از پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ در مراسم آغاز به کار پلیس دوچرخه سوار در منطقه 7 تهران، گفت: موضوع انسان و توجه به انسان محوری در شهر و به ویژه حوزه حمل و نقل درون شهری امری ضروری و غیرقابل اجتناب است و همه باید در این خصوص تلاش کنیم تا شهری انسان محور و برای انسان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه انسان محوری شهر‌ها در بسیاری از جوامع و کشور‌های توسعه یافته انجام شده است، گفـت: ما نیز باید با توجه به جغرافیا، فرهنگ و .

شرایط حاکم بر شهر و کشور خودمان به این مهم توجه داشته باشیم و در واقع اگر می‌خواهیم سبک زندگی در شهر‌ها را اصلاح کنیم باید به سمت انسان محوری حرکت کنیم.

سردار حمیدی با بیان اینکه رفتارسازی و فرهنگ سازی یکی از اولویت‌های پلیس است، گفت: شهر تهران همانند دیگر کلانشهر‌ها دارای مشکلات متعددی نظیر آلودگی هواست و ترافیک است که اخیرا کرونا هم به آن اضافه شده است، به گفته پزشکان و متخصصان این ویروس از بستر آلودگی هوا بیشترین استفاده را برای تأثیر بر سیستم ایمنی افراد می‌کند و از همین رو امسال باید توجه ویژه‌ای به موضوع آلودگی هوا داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار پلیس دوچرخه سوار در پایتخت

آغاز به کار پلیس دوچرخه سوار در پایتخت