مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 09:152020-10-20فناوري

هدایای ویژه ایرانسل به مناسبت چهاردهمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل


در آستانه فرارسیدن 29 مهرماه، سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل و به پاس قدردانی از همراهی مشترکان، به رسم هر سال، هدایای ویژه ایرانسل برای تمامی مشترکان ایرانسل اعلام شد.

- در آستانه فرارسیدن 29 مهرماه، سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل و به پاس قدردانی از همراهی مشترکان، به رسم هر سال، هدایای ویژه ایرانسل برای تمامی مشترکان ایرانسل اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی ایرانسل ، 29 مهرماه 1399 مصادف با سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل است و اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، امسال چهارده ساله خواهد شد.

به همین مناسبت و به پاس قدردانی از همراهی تمام مشترکان، ایرانسل بسته های متنوعی از به روزترین خدمات دیجیتال، مبتنی بر سرویس های محتوایی و آموزشی را به کاربران، هدیه خواهد داد.

این هدایا از روز 29 مهرماه 1399 و همزمان با سال روز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل فعال می شوند.

اولین و تنها اپراتور ارائه دهنده اینترنت نسل 5 (5G) در ایران، به مناسبت ورود به پانزدهمین سال خدمت رسانی در عرصه ارتباطی کشور، از بامداد سه شنبه 29 مهرماه 1399 به مدت یک هفته، دسترسی به محتواهای ارائه شده در تلویزیون اینترنتی لنز را برای تمامی مشترکان رایگان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایای ویژه ایرانسل به مناسبت چهاردهمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل

هدایای ویژه ایرانسل به مناسبت چهاردهمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل