مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-20دانش

ایجاد بخش دانش آموزی در جشنواره فناوری نانو دانشگاه پیام نور


رییس دانشگاه پیام نور از ایجاد بخش دانش آموزی در جشنواره فناوری نانوی این دانشگاه برای اولین بار خبر داد و گفت: مسابقات ACM دانشگاه پیام نور الکترونیکی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس ، محمد رضا زمانی رییس دانشگاه پیام نور در چهارمین جشنواره سراسری دانشجویی فناوری نانو که صبح امروز در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد ، گفت: مهم ترین ویژگی چهارمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه پیام نور افزودن بخش دانش آموزی به این جشنواره است و با توجه به اینکه آموزش و پرورش اقدامات خوبی در زمینه فناوری نانو انجام داده است، دانشگاه پیام نور این امکان را برای دانش آموزان علاقه مند فراهم کرد که بتوانند با حضور در این جشنواره بر معلومات پژوهشی خود در زمینه فناوری نانو بیفزایند.

وی در چهارمین جشنواره سراسری دانشجویی فناوری نانو که به  صورت ویدئوکنفرانس در سراسر کشور در حال برگزاری است، افزود: بخش دانش آموزی چهارمین جشنواره نانو دانشگاه پیام نور برای اولین بار به صورت پایلوت در استان البرز و با حضور دانش آموزان مقطع دبیرستان اجرا شده است.

زمانی تاکید کرد: وظیفه ما به عنوان قشر دانشگاهی تربیت نیروی انسانی و فرهنگ سازی لزوم بهره مندی از علم و پژوهش به عنوان مبنای اصلی دسترسی به اهداف کلان است و در این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بخش دانش آموزی در جشنواره فناوری نانو دانشگاه پیام نور

ایجاد بخش دانش آموزی در جشنواره فناوری نانو دانشگاه پیام نور