مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 08:452020-10-20فناوري

رونمایی از شارژر بی سیمی که سریع تر از شارژرهای سیمی است


شارژر 80 واتی بیسیم شیائومی می تواند یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را در کمتر از 20 دقیقه پر کند و سرعت آن حتی از سریع ترین شارژرهای سیمی هم بیشتر است.

- شارژر 80 واتی بیسیم شیائومی می تواند یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را در کمتر از 20 دقیقه پر کند و سرعت آن حتی از سریع ترین شارژرهای سیمی هم بیشتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، حالا که شرکت اپل از شارژر بی سیم 15 واتی خود همراه با معرفی آیفون 12 رونمایی کرده است، شرکت شیائومی نیز از شارژر بی سیمی پرده برداشته است که بیش از پنج برابر سریع تر از آن است.

شارژر جدید شیائومی یک شارژر بیسیم 80 واتی است که می تواند گوشی هوشمند Mi 10 Pro را با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی از صفر تا 50 درصد تنها در 8 دقیقه شارژ کند و شارژ کامل آن نیز فقط 19 دقیقه طول می کشد.

شیائومی خاطرنشان کرد که این شارژر بی سیم، هر شارژر بی سیم دیگر و حتی بیشتر شارژرهای سیمی را هم شکست می دهد.

شرکت اوپو نیز به تازگی شارژر 65 واتی خود موسوم به AirVOOC را رونمایی کرده است که فقط 30 دقیقه طول می کشد تا گوشی را به صورت بی سیم شارژ کند، اما این شارژر هنوز در قالب یک محصول تجاری وارد بازار نشده است.

شیائومی در حال حاضر دارای سریع ترین شارژری است که می توان خریداری کرد(در چین) و همچنین یک شارژر بیسیم 50 وات دارد که می تواند باتری 4500 میلی آمپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از شارژر بی سیمی که سریع تر از شارژرهای سیمی است

رونمایی از شارژر بی سیمی که سریع تر از شارژرهای سیمی است