مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 08:302020-10-20دانش

آیا دانشگاه ها به کنش های محیط زیست گرایانه توجه دارند؟


عضو هیات علمی گروه مرتع و آبخیزداری دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشگاه ها باید پتانسیل هایی را در اختیار اساتید و دانشجویان قرار دهند تا نسبت به مسائل محیط زیست حساس تر عمل کنند.

- عضو هیات علمی گروه مرتع و آبخیزداری دانشگاه فردوسی مشهد پاسخ داد آیا دانشگاه ها به کنش های محیط زیست گرایانه توجه دارند؟ ایسنا/خراسان رضوی عضو هیات علمی گروه مرتع و آبخیزداری دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشگاه ها باید پتانسیل هایی را در اختیار اساتید و دانشجویان قرار دهند تا نسبت به مسائل محیط زیست حساس تر عمل کنند.

  دکتر مهدی کلاهی در وبینار بنیاد بین المللی توسعه علم و فناوری خوارزمی با عنوان کنش های محیط زیست گرایانه در نظام آموزش عالی کشور ، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع، باید دید که آموزش عالی تا چه اندازه با فلسفه وجودی و جایگاهی که دارد توانسته در کنش های محیط زیست گرایانه وارد شود و حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: اگر در فلسفه محیط زیست دقت کنیم، چهار نگرش انسان محوری، ادراک محوری، زیست محوری و بوم محوری وجود دارد و آیا امروزه در دانشگاه های ما انسان محوری مورد بحث است یا بوم محوری؟ محیط زیست گرایانه که نگرش مثبتی دارد، در اثر کنش که با نیت و فعل منفی همراه باشد، ممکن است ما را به سمت سوددهی یا به سمت زیان برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا دانشگاه ها به کنش های محیط زیست گرایانه توجه دارند؟

آیا دانشگاه ها به کنش های محیط زیست گرایانه توجه دارند؟