مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 07:002020-10-20دانش

سرای نوآوری در صنایع تبدیلی کشاورزی را راه اندازی می کنیم


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: سرای نوآوری در صنایع تبدیلی کشاورزی، گیاهان دارویی و دامپروری در دانشگاه آزاد کرمانشاه راه اندازی می شود.

- ایسنا/کرمانشاه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: سرای نوآوری در صنایع تبدیلی کشاورزی، گیاهان دارویی و دامپروری در دانشگاه آزاد کرمانشاه راه اندازی می شود.

دکتر آرش بوچانی در گفت و گو با ایسنا، از پیگیری ها برای راه اندازی سرای نوآوری دانشگاه آزاد کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: ساختمانی سه طبقه با زیربنای سه هزار متر مربع در واحد استانی برای راه اندازی این مرکز در نظر گرفته شده و درحال حاضر بدنبال اخذ مجوزهای لازم برای آن هستیم.

وی تصریح کرد: سرای نوآوری دانشگاه آزاد کرمانشاه همانند یک دانشکده خواهد بود که در آن شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور دانشگاه مستقر شده و روی موضوعاتی خاص که استان در آن حوزه ها مشکل دارد، تمرکز خواهند کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد کرمانشاه افزود: باتوجه به اینکه در حال حاضر حدود 40 درصد از درآمد استان از کشاورزی، 20 درصد دامپروری، 10 درصد صنایع دستی و هنرهای دست ساز و مابقی هم از صنعت است، موضوع مهمی که اکنون دراستان داریم و باید روی آن کار کنیم، مقوله کشاورزی، گیاهان دارویی و دامپروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرای نوآوری در صنایع تبدیلی کشاورزی را راه اندازی می کنیم

سرای نوآوری در صنایع تبدیلی کشاورزی را راه اندازی می کنیم