مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-20پزشكي

بار مسئولیتی خانم ها در دوران کرونا چندین برابر شده است


مدیر گروه سلامت خانواده دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا که مردان بیشتر مبتلا شده و فوتی های مردان نیز بیشتر است، - ایسنا/کرمان مدیر گروه سلامت خانواده دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا که مردان بیشتر مبتلا شده و فوتی های مردان نیز بیشتر است، بار مسئولیت خانم ها در خانواده خیلی بیشتر شده و حتی در خانواده هایی که مردان مشارکت می کنند، وظیفه زنان 50 برابر بیش از مردان است.

دکتر منصوره صافی زاده در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به اینکه 24 تا 30 مهرماه هفته سلامت زنان است، اظهار کرد: شعار امسال هفته سلامت زنان در دوران کرونا نامگذاری شده تا حساس سازی جامعه و زنان و آگاهی ها را افزایش بدهیم.

وی افزود: با توجه به موضوعات مورد نیاز سلامت زنان مانند باروری، شیردهی، سلامت روان و حفاظت از خود برنامه های هفته سلامت زنان طراحی شده و وبینار طراحی شده در این موضوعات طی سه روز برگزاری می شود که ادارات مختلف می توانند از طریق ویدئوکنفرانس از این وبینار استفده کنند.

صافی زاده تصریح کرد: با مراکز جامع سلامت و پایگاه ها هماهنگی شده تا خانم ها به تدریج(برای جلوگیری از تجمع) به این مراکز مراجعه و ارزیابی سلامت خود را انجام بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بار مسئولیتی خانم ها در دوران کرونا چندین برابر شده است

بار مسئولیتی خانم ها در دوران کرونا چندین برابر شده است