مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 06:252020-10-20اقتصادي

انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک دی با بیمارستان کسری


مدیران عامل بانک دی و بیمارستان کسری با هدف گسترش تعاملات فی مابین ضمن عقد تفاهم نامه همکاری مشترک، باجه بانک دی را در این بیمارستان افتتاح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک دی، دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با تاکید بر نقش تاثیرگذار پزشکان و کادر درمانی به ویژه در دوره شیوع بیماری کرونا ، گفت: در این روزهای سخت همه مردم کشور، مدیون و مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی پزشکان هستند و مجموعه بانک دی، خدمت رسانی به مدافعان سلامت را بیش از پیش وظیفه خود می داند.

کریمی با اشاره به این که بانک دی همواره تلاش کرده تسهیلات گسترده و متنوعی را در اختیار پزشکان، بیمارستان ها و مراکز درمانی قرار دهد، افزود: بانک دی طی این سال ها همواره ارتباط مناسبی با بخش بهداشت و درمان داشته و امیدواریم با انعقاد تفاهم نامه همکاری و افتتاح این واحد بانکی در بیمارستان کسری سطح همکاری ها گسترش یابد.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به این که تسهیلات دهی به پزشکان و کادر درمانی   بیمارستان کسری با سرعت و سهولت بیشتری انجام خواهد شد، گفت: طرح موفق دیدار دی برای پزشکانی که مشغول به فعالیت در مراکز درمانی، درمانگاه ها، بیمارستان ها یا نزد سایر پزشکان هستند شرایط استفاده از تسهیلات ویژه ای را در کنار سایر خدمات بانک  از جمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک دی با بیمارستان کسری

انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک دی با بیمارستان کسری