مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 04:352020-10-20پزشكي

معجزه شگفت انگیز روغن زدن به کف پا


در اغلب بیماران سبب اصلی بیماری ها، خشکی است و بهترین راه رفع خشکی تأمین گرمی و رطوبت کافی برای بدن است که با چرب کردن کف پا با روغن های توصیه شده درمان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، شاید به گوش خیلی ها ناآشنا و عجیب باشد اما این کاملاً واقعیت دارد، سبب اصلی بسیاری از بیماری ها خشکی کف پا است که با چرب کردن روغن های گرم و ملایم درمان می شود و ارتباط با سلامت همه ارگان های کل بدن نقش مهمی را ایفا میکند .

با چرب کردن کف پا می توانید معجزه روغن های گیاهی را در درمان امراض مشاهده کنید.

کافیست هر شب کف پا ها را با روغن های گیاهی اصل و طبیعی اعم از  زیتون، کنجد، روغن بادام تلخ، روغن سیاه دانه چرب کنید و سپس پا را داخل یک کیسه فریزر کنید و روی آن جوراب بپوشید و یا می توانید پا ها را در سلفون نرم و نازک بپیچید و بعد بخوابید.

برای جذب بهتر لازم است حتماً شب تا صبح این کار را انجام دهید و صبح پاها را بشویید.

به دلیل اینکه روغن های گیاهی ذکر شده بسیار نافذ هستند سریع جذب بافت بدن می شوند بنابراین با انجام این عمل به مدت یک ماه معجزه روغن زدن به کف پا را مشاهده خواهید کرد.

خشکی کف پا علت برخی از بیماری ها در اغلب بیماران علت اصلی بیماری ها خشکی کف پا است و بهترین راه رفع آن نیز تأمین گرمی و رطوبت کافی برای بدن است که با استفاده از ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معجزه شگفت انگیز روغن زدن به کف پا

معجزه شگفت انگیز روغن زدن به کف پا