مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 21:202020-10-19سياسي

تشکیلات دانشگاهی وحدت رویه داشته باشند


یک استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که فعالیت تشکیلات دانشگاهی با این که دشوار است باید برپایه هدف گذاری و برنامه ریزی دقیق باشد، گفت: تشکیلات دانشگاهی علاوه بر تعیین اهداف مشخص و برنامه ریزی عملیاتی باید همراه با اخلاص، - ایسنا/لرستان یک استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که فعالیت تشکیلات دانشگاهی با این که دشوار است باید برپایه هدف گذاری و برنامه ریزی دقیق باشد، گفت: تشکیلات دانشگاهی علاوه بر تعیین اهداف مشخص و برنامه ریزی عملیاتی باید همراه با اخلاص، وحدت رویه و تفاهم بین اعضا و آرمان گرایی باشد.

حجت الاسلام محمد نظری، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اخلاص در کارها، تلاش ها را به ثمر می رساند و مورد رضای خداوند است، مؤمن با اخلاص سنجیده می شود.

وی با اشاره به این که فعالیت تشکیلات دانشگاهی با این که دشوار است باید برپایه هدف گذاری و برنامه ریزی دقیق باشد، عنوان کرد: تشکیلات دانشگاهی علاوه بر تعیین اهداف مشخص و برنامه ریزی عملیاتی باید همراه با اخلاص، وحدت رویه و تفاهم بین اعضا و آرمان گرایی باشد.

نظری ادامه داد: اخلاص موجب برکت، تلاش مضاعف و همیاری بین اعضا می شود؛ چراکه مؤمنان با کثرت کار سنجیده نمی شوند بلکه ملاک سنجش آنان اخلاص در کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات دانشگاهی وحدت رویه داشته باشند

تشکیلات دانشگاهی وحدت رویه داشته باشند