مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 21:202020-10-19اقتصادي

غیرفعال بودن 33درصد واحدهای تولیدی و صنعتی کهگیلویه و بویراحمد


معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در حال حاضر 33 درصد واحدهای صنعتی این استان غیرفعالند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در حال حاضر 33 درصد واحدهای صنعتی این استان غیرفعالند.

دارا فرامرزی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، مهمترین مشکلات واحدهای صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد را کمبود نقدینگی، بدهی و معوقات تسهیلات بانکی، مشکلات مدیریتی، افزایش قیمت مواد اولیه و تجهیزات و لوازم یدکی، فرسودگی خطوط تولید، کمبود مواد اولیه، بدهی های مالیاتی، بیمه ای، حامل های انرژی برق و گاز و آب و .

، نرخ بالای بیمه کارگران بخش صنعت و.

عنوان کرد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر 528 واحد تولیدی صنعتی دارای پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری یک هزار و 115 میلیارد و 500 میلیون تومان و اشتغال 8 هزار و 45 نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد موجود است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: بیشترین واحدهای موجود در استان در گروه فعالیت های مرتبط با صنایع کانی غیر فلزی و صنایع معدنی(مصنوعات سیمانی، مصالح ساختمانی، شن و ماسه، بتن آماده، آسفالت، سیمان، آجر و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیرفعال بودن 33درصد واحدهای تولیدی و صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

غیرفعال بودن 33درصد واحدهای تولیدی و صنعتی کهگیلویه و بویراحمد