مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 20:552020-10-19سياسي

دستاورد مهم سفر رهبری به قم ایجاد نگاه توسعه ملی به پروژه ها بود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم مهم ترین دستاورد سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به قم را ایجاد نگاه توسعه ملی به پروژه های قم در بین مسؤولان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن بهشتی که در برنامه ویژه گفت وگوی خبری سیمای قم درباره دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری سخن می گفت با اشاره به این که مهم ترین مصوّبه سفر سال 1374 رهبر معظم انقلاب به قم، تأسیس استان قم بود خاطر نشان کرد: سفر مهم دیگر نیز که اکنون در ایام سالگرد آن قرار داریم در سال 1389 بود که حرکت های آغاز شده برای پیشرفت قم را تسریع کرد.

وی افزود: مهم نوع نگاهی بود که معظم له برای قم تبیین کردند، یعنی مختصات و ویژگی هایی برای قم تعریف شد که نشان می داد امور قم فراتر از یک شهر یا یک استان است و این امر سبب ایجاد گشایش هایی برای قم بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم ادامه داد: با توجه به عقب افتادگی های زیاد قم بویژه از دوران قبل از انقلاب، باید گفت این دو سفر مقام معظم رهبری بویژه سفر دوم سبب شد که قم به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شود.

وی اضافه کرد: کارها و پروژه های فراوان برای احیای قم به جایی رسید که هر سال و در ایام هفته دولت و دهه فجر شاهد افتتاح 300 تا 600 پروژه بودیم که برخی از این پروژه ها مانند خطوط انتقال آب شیرین به قم در واقع ابرپروژه بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد مهم سفر رهبری به قم ایجاد نگاه توسعه ملی به پروژه ها بود

دستاورد مهم سفر رهبری به قم ایجاد نگاه توسعه ملی به پروژه ها بود